دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت

دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت

دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت  :با توجه به افزایش ارتباطات بین افراد با زبان های مختلف و لزوم استفاده از کتاب ها، مقالات و سایت هایی که به زبان های دیگر منتشر شده اند، نیاز به داشتن یک دیکشنری و فرهنگ لغت جامع و کامل به خوبی حس میشود.

فرهنگ اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت

فرهنگ لغات کامپیوتر و اینترنت روز به روز در حال رشد و پیشرفت است و مدام کلمات و اصطلاحات جدیدی به آن افزوده می ‌شود. بنابراین وجود چنین فرهنگ لغاتی که خود را با آخرین فناوری ‌های کامپیوتر تطبیق داده باشد، بسیار لازم و ضروری است.

این فرهنگ لغت اغلب به کار افرادی می آید که دوست دارند، عبارات و اصطلاحات کامپیوتری را یاد بگیرند.کتاب دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت حاوی ۳۲۰۰ عبارت مرتبط با کامپیوتر در ۵۲۱ صفحه و در قالب PDF میباشد که به زبان ساده و روان شرح داده شده‌ اند و می ‌توانند نیاز شما را در درک معانی کامپیوتر و اینترنت برآورده سازند.

در این کتاب معانی واژه‌ ها با توضیحات مربوط به ریشه، تلفظ، و اطلاعات دیگر مربوط به آنها به ترتیب حروف الفبا گرد آوری شده اند. بدون شک دیکشنری اصطلاحات کامپیوتر و اینترنت Dictionary of Computer and Internet Terms برای دانشجویان کامپیوتر، مهندسان و افراد شاغل در این زمینه و همچنین کاربران عادی بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

 

فرمت : PDF

تعداد صفحه: 521 صفحه

حجم: 9.06 MB

لینک دانلود: دانلود کتاب دیکشنری اصطلاحات کامپیوترو اینترنت

 

سایر مطالب و کتاب ها:

دانلود کتاب شبکه های کامپیوتری پیشرفته

کتاب آموزشی مدیر شبکه جلد اول

کتاب آموزشی مدیر شبکه جلد دوم

کتاب CCNP Routing Switching

کتاب CCNA Wireless Quick Reference

کتاب CCNA Security

کتاب CCNP Route Student Lab

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *