سوئیچ‌های جدید سری MDS سیسکو

سوئیچ های جدید سری MDS سیسکو

 سیسکو با معرفی سوئیچ‌های سری MDS در شبکه و محیط‌های مبتنی بر SAN نشان داد که این حوزه قابلیت توسعه دارد و این شرکت برای توسعه این حوزه در تلاش است. کمپانی سیسکو امروز سوئیچ‌های سری MDS جدید سیسکو 32G MDS FC-NVMe معرفی کرد؛ همچنین این شرکت بروزرسانی جدید برای MDS Diagnostics Suite عرضه کرد و ویژگی های ساده سازی مدیریتی جدید SAN را در DCNM 11.0 ارائه کرده است. ویژگی ها و راه حل های جدید ارائه شده توسط این شرکت برای افزایش عملکرد شبکه ذخیره سازی، پایداری و کاهش هزینه ها ارائه شده اند.

نیاز های ذخیره سازی و ارتباطی بصورت غیرقابل وصفی در حال رشد هستند و این نیاز ها روز به روز شبکه و ویژگی های جدیدی را تقاضا می کنند. اگر شبکه ی ذخیره سازی عملکرد خوبی نداشته باشد و آماده نباشد، داشتن NVMe های بر روی سیستم های قدرتمند نیاز ها را مرتفع نمی سازد. پیشنهاد جدید سیسکو برای کمک به مرتفع سازی این قبیل مشکلات استفاده از این دستگاه های جدید می باشد.

سوئیچ‌های جدید سری MDS سیسکو

کمپانی سیسکو برای سوئیچ های فیزیکی، دو سوئیچ 32 گیگابایتی معرفی کرده است و بزودی به بازار عرضه خواهد کرد(سوئیچ‌های جدید سری MDS سیسکو). این سوئیچ ها 48-Port MDS 9148T و 96-Port MDS 9396T نام دارند. هر دو این سوئیچ ها از FC-NVMe پشتیبانی خواهند کرد و دارای قابلیت auto-zoning یا خودکار سازی منطقه ای هستند که امکان ارائه خدمات اتوماتیک را بصورت سریعتر فراهم می سازد. هر دو این دستگاه ها برای ارائه عملکرد بهتر به کاربران طراحی شده اند و چابکی بیشتری دارند.

96-Port MDS 9396T

96-Port MDS 9396T

48-Port MDS 9148T

48-Port MDS 9148T

دیگر ویژگی های سوئیچ‌های جدید سری MDS سیسکو

Auto-Zoning

این قابلیت، هاست ها و دستگاه های جدید ذخیره سازی متصل شده به SAN را بصورت خودکار شناسایی می کند و شما را از پیکربندی منطقه یا zone configuration بی نیاز می کند.

zone configuration

این قابلیت به ادمین های SAN اجازه می دهد تا همواره بهترین عملکرد آرایه های فلش را با مانیتورینگ کارآمد داشته باشند این قابلیت در شناسایی مشکلات کمک شایانی می کند و می تواند مشکلاتی که بر روی I/O تاثیر می گذارند را مشخص کند.
برای بهتر دیده شدن و عملکرد بهبود یافته، سیسکو MDS Diagnostic Suite را بروزرسانی کرده است. این آپدیت برای مانیتورینگ بهتر و ارائه عملکرد بهبود یافته از ویژگی های جدید Multipath Trace یا اثر Multipath، Link Cable Beacon و Read Diagnostic استفاده می کند.

سیسکو همواره برای کاهش هزینه ها و رفع و ساده سازی پیچیدگی های مدیریت SAN تلاش کرده است و آخرین آپدیت منتشر شده از طرف این شرکت برای( Data Center Network Manager (DCNM یا مدیریت شبکه اطلاعات بهبود های زیر را داشته است:

مدیریت منابع (License Management)

رابط کاربری جدیددراستفاده راحت است ومبتنی برنصب سوئیچ است و باعث کاهش زمان نصب وبروزرسانی سوئیچ های MDS میگردد.

مدیریت دستگاه

دراین نسخه ویژگی های مدیریتیVSANبصورت کامل بازنگری وطراحی شده است،مدیریت پورتهای جدیدبهبودیافته است ومدیریت دستگاه دررابط کاربری وب عملکردبهتری دارد.

مدیریت توپولوژی یا مکان شناسی

مدیریت توپولوژی (مکان) در این نسخه با استفاده از ماشین مجازی مدیریت بهبود یافته است.

 

معرفی سوئیچ های شرکت سیسکو

معرفی IOS سیسکو

مدیریت سوئیچ روتر سیسکو

آشنایی با سوئیچ سیسکو

چگونگی اتصال به سوئیچ سیسکو

آموزش تنظیمات اولیه سوئیچ های سیسکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *